Szkolenia

logo pracownia circle

SZKOLENIA DLA TRENERÓW I UŻYTKOWNIKÓW

wyślij zgłoszenie

CELE SZKOLENIA

  • zapoznanie uczestników z programem szkoleniowym EVEREST w zakresie etycznego zarządzania podmiotami ekonomii społecznej
  • przekazanie umiejętności pozwalających zastosować grę szkoleniową „Pracownia Mody i Stylu EVEREST” jako narzędzie edukacyjne
  • zapoznanie uczestników z metodami pracy umożliwiającymi aplikację mechanizmów zawartych w grze do życia codziennego
  • przekazanie rzeczowych informacji o narzędziach infrastruktury etycznej pomagających kształtować kulturę organizacyjną podmiotu
  • przekazanie wiedzy dotyczącej prawidłowego wdrażania zasad etycznego zarządzania w sytuacji występowania problemów organizacyjnych, nieprawidłowości, nadużyć, konfliktów interpersonalnych itp.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA

  • poznanie edutainmentu (edukacji przez rozrywkę) jako atrakcyjnej metody szkoleniowej służącej prawidłowemu kształtowaniu postaw i zachowań
  • nabycie wiedzy i kompetencji w zakresie posługiwania się programem szkoleniowym EVEREST
  • praktyczne zapoznanie się z narzędziem szkoleniowym w postaci gry
  • zwiększenie kompetencji w zakresie etycznego zarządzania organizacją
  • poznanie metod i narzędzi pomagających w budowaniu prawidłowych relacji, sprawnym przekazywaniu informacji, rozwiązywaniu konfliktów, podnoszeniu jakości oferowanych produktów czy usług, eliminowaniu negatywnych wzorców zachowań oraz przestrzeganiu ustalonych zasad.

ADRESACI SZKOLENIA

  • uczestnicy podmiotów ekonomii społecznej
  • pracownicy Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej
  • wykładowcy uczelni wyższych
  • nauczyciele
  • pracownicy instytucji szkoleniowych, organizacji pozarządowych, jednostek samorządowych
  • osoby zainteresowane problematyką etycznego zarządzania podmiotami ekonomii społecznej

PRZEBIEG SZKOLENIA

  • Wprowadzenie do programu szkoleniowego EVEREST – 0,5 h
  • Rozgrywka – 3,5 h
  • Przerwa na poczęstunek – 0,5 h
  • Analiza gry metodą OAZA – 0,5 h
  • Jak wdrożyć program EVEREST w organizacji  – 0,5 h
  • Podsumowanie szkolenia – 0,5 h

CZAS
TRWANIA

6 godzin

WIELKOŚĆ
GRUPY

5-10 osób
karta informacyjna gry (pdf)
PAKIET 1
1500 PLN
  • - udział w szkoleniu
  • - 1 zestaw gry na 10 osób
OFERTA DEDYKOWANA
$
  • W przypadku zgłoszenia większej liczby osób z jednej instytucji lub zamówienia usługi polegającej na przeprowadzeniu rozgrywki dla odbiorców ostatecznych Klient otrzymuje dedykowaną ofertę cenową.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Everest Group. Edutainment & Project Management w celach marketingowych. Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o prawie do wycofania powyższej zgody w dowolnym momencie.

Zysk ze sprzedaży gry jest częściowo przekazywany na Diecezjalną Fundację Ochrony Życia w Opolu

DODATKOWO KAŻDY UCZESTNIK SZKOLENIA OTRZYMA:

- możliwość dodatkowych konsultacji z autorami gry

- zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu

- prezentację multimedialną pomagającą trenerowi w prowadzeniu rozgrywki

STATYSTYKI

0
użytkowników gry
0
uczestników szkoleń
0
godzin warsztatów

OPINIE UCZESTNIKÓW

W ciągu kilku godzin rozgrywki nauczyłam się znacznie więcej niż podczas wielogodzinnych sesji wykładowych i wiem, jak teraz zastosować zdobytą wiedzę w praktyce.

- Lidia,

Świetna zabawa i nauka w jednym, okazuje się, że ekonomia społeczna też może działać profesjonalnie, polecam tę grę każdemu, kto prowadzi jakąkolwiek działalność gospodarczą lub społeczną.

- Tomek,

Ta strona wykorzystuje pliki „cookies”. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików „cookies” zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu. Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close