Szkolenia

SZKOLENIA DLA TRENERÓW I UŻYTKOWNIKÓW

25.01.2020 / godz. 9.00 - 16.00 / Opole

wyślij zgłoszenie

CELE SZKOLENIA

  • zapoznanie uczestników z programem profilaktycznym dla młodzieży w zakresie uzależnień behawioralnych pt. „Game-X-Reaktywacja”
  • przekazanie umiejętności pozwalających zastosować grę planszową „Game-X-Reaktywacja” jako narzędzie edukacyjne
  • zapoznanie uczestników z metodami pracy umożliwiającymi aplikację mechanizmów zawartych w grze do życia codziennego
  • przekazanie rzeczowych informacji o uzależnieniach behawioralnych, mechanizmach ich powstawania, skutkach oddziaływania oraz możliwościach podejmowania działań prewencyjnych, diagnostycznych i pomocowych
  • przekazanie wiedzy dotyczącej prawidłowego prowadzenia rozmów o problemie uzależnień behawioralnych z młodzieżą oraz zasad coachingu mającego wesprzeć młodzież w świadczeniu pomocy rówieśniczej

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA

  • poznanie edutainmentu (edukacji przez rozrywkę) jako atrakcyjnej metody pracy z młodzieżą służącej prawidłowemu kształtowaniu postaw i zachowań
  • nabycie wiedzy i kompetencji w zakresie posługiwania się programem profilaktycznym „Game-X-Reaktywacja”
  • praktyczne zapoznanie się z narzędziami dydaktycznymi programu (grą i zeszytami edukacyjnymi)
  • nabycie podstawowej wiedzy o uzależnieniach behawioralnych
  • nabycie umiejętności prawidłowego prowadzenia rozmów o problemie uzależnień behawioralnych z młodzieżą oraz zasad coachingu mającego wesprzeć młodzież w przeciwdziałaniu postawie bierności i obojętności

ADRESACI SZKOLENIA

  • nauczyciele, pedagodzy i psychologowie szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych
  • wykładowcy uczelni wyższych
  • pracownicy instytucji pomocy społeczne, poradni psychologiczno-pedagogicznych, świetlic socjoterapeutycznych itp.
  • trenerzy, pedagodzy, psychologowie i psychoterapeuci
  • pracownicy podmiotów ekonomii społecznej
  • pracownicy organizacji pozarządowych
  • osoby zainteresowane problematyką uzależnień oraz profilaktyką w tym zakresie

PRZEBIEG SZKOLENIA

  • Wprowadzenie do programu Game-X-Reaktywacja – 0,5 h
  • Rozgrywka – 3 h
  • Przerwa na poczęstunek – 0,5 h
  • Analiza gry metodą OAZA – 1 h
  • Uzależnienia behawioralne – 1 h
  • Jak wdrożyć program Game-X-Reaktywacja wśród młodzieży – 0,5 h
  • Podsumowanie szkolenia – 0,5 h

NARZĘDZIA I POMOCE DYDAKTYCZNE

Gra planszowaPrzewodnik „Game-X-Reaktywacja”

CZAS
TRWANIA

7 godzin

WIELKOŚĆ
GRUPY

8-16 osób
PAKIET 1
300 PLN
  • - Udział w szkoleniu
  • - Przewodnik „Game-X-Reaktywacja”
  • - Bez gry
PAKIET 2
700 PLN
  • - Udział w szkoleniu
  • - Przewodnik „Game-X-Reaktywacja”
  • - 1 zestaw gry na 8 uczestników
PAKIET 3
1000 PLN
  • - Udział w szkoleniu
  • - Przewodnik „Game-X-Reaktywacja”
  • - 2 zestawy gry na 16 uczestników
PAKIET 4
1200 PLN
  • - Udział w szkoleniu
  • - Przewodnik „Game-X-Reaktywacja”
  • - 3 zestawy gry na 24 uczestników
PAKIET 5
1500 PLN
  • - Udział w szkoleniu
  • - Przewodnik „Game-X-Reaktywacja”
  • - 4 zestawy gry na 32 uczestników
  • - Torba na gry
OFERTA DEDYKOWANA
$
  • W przypadku zgłoszenia większej liczby osób z jednej instytucji lub zamówienia usługi polegającej na przeprowadzeniu rozgrywki dla odbiorców ostatecznych (np. młodzieży) Klient otrzymuje dedykowaną ofertę cenową.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Everest Group. Edutainment & Project Management w celach marketingowych. Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o prawie do wycofania powyższej zgody w dowolnym momencie.

Zysk ze sprzedaży gry jest częściowo przekazywany na Diecezjalną Fundację Ochrony Życia w Opolu

DODATKOWO KAŻDY UCZESTNIK SZKOLENIA OTRZYMA:

- możliwość dodatkowych konsultacji z autorami gry
- zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu
- prezentację multimedialną pomagającą trenerowi w prowadzeniu rozgrywki

STATYSTYKI

0
użytkowników gry
0
uczestników szkoleń
0
godzin warsztatów

OPINIE UCZESTNIKÓW

Ciekawe i innowacyjne narzędzie do pracy z uczniami, pozwalające spojrzeć na uzależnienia behawioralne z perspektywy własnych doświadczeń. Łączy elementy edukacyjne z integracyjnymi, ułatwiając młodzieży aktywnie zaangażować się w pomoc kolegom i koleżankom.

- Nauczyciel Zespołu Szkół w Oleśnie,

Gra sprzyja współpracy nauczyciela z uczniami. Pomimo trudnej tematyki udało się wypracować wiele wspólnych wniosków dotyczących problematyki uzależnienia od telefonu, komputera, portali społecznościowych. Po zakończonych zajęciach młodzież wyrażała chęć ponownego uczestnictwa w tego typu warsztatach, podkreślając ich efektywność i znaczenie dla codziennego życia.

- Nauczyciel LO w Kędzierzynie-Koźlu,

Ta strona wykorzystuje pliki „cookies”. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików „cookies” zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu. Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close